Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

Υπολογισμός Βεντούρι Καρμπυρατέρ




















Η τροποποιηση του καρμπυρατέρ, μαζί με την τροποποίηση της εξάτμισης υπήρξε η συνηθέστερη τροποποίηση γιά βελτίωση ενός κινητήρα.
Η αντικατάσταση των ζιγκλέρ, ήταν από τις προσφιλείς βελτιώσεις όλων των βελτιωτών. Η τοποθέτηση όμως καρμπυρατέρ διαφορετικής διαμέτρου και χρονοβόρα ήταν και πολυέξοδη και γιαυτό λίγοι ασχολούντο με αυτό το θέμα.
Δύσκολο να το προσεγγίσει κανείς κάνοντας μαθηματικούς υπολογισμούς, και ακριβό να πειραματιστεί με την μέθοδο της δοκιμής.
Ο παραπάνω πίνακας απορελεί ένα μπούσουλα γιά γρήγορη και αξιόπιστη επιλογή.
Στον κατακύρυφο άξονα φαίνεται η διάμετρος του βεντούρι, στον οριζόντιο ο κυβισμός (του κάθε κυίνδρου και όχι του κινητήρα συνολικά) και οι καμπύλες αντιπροσωπεύουν τις στροφές όπου εμφανίζεται η μέγιστη ιπποδύναμη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: