skip to main
|
skip to sidebar
Auto-TEC
Blog για την Τεχνολογία και το Αυτοκίνητο
Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010
Lada for ever
Την εικόνα την είδαμε στο "τρωκτικό" και όχι μόνο συμφωνούμε αλλά και επαυξάνουμε.
Δεν αλλάζεις κάτι όταν είναι καλό!
Το κλασικό μένει αναλείωτο.
Το πόσο καλό είναι ένα αυτοκίνητο προκύπτει από το πόσα χρόνια έμεινε στην παραγωγή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Πληροφορίες
Nivas
Προβολή πλήρους προφίλ
classicauto-tec
auto-ad
grNivas channel
spare
autospecialist
Αναγνώστες
Αρχειοθήκη ιστολογίου
►
2024
(17)
►
Σεπτεμβρίου
(1)
►
Αυγούστου
(2)
►
Ιουλίου
(1)
►
Ιουνίου
(3)
►
Μαΐου
(4)
►
Απριλίου
(3)
►
Μαρτίου
(2)
►
Ιανουαρίου
(1)
►
2023
(5)
►
Νοεμβρίου
(1)
►
Σεπτεμβρίου
(1)
►
Μαρτίου
(2)
►
Φεβρουαρίου
(1)
►
2022
(20)
►
Δεκεμβρίου
(3)
►
Νοεμβρίου
(3)
►
Οκτωβρίου
(2)
►
Ιουλίου
(2)
►
Ιουνίου
(2)
►
Μαΐου
(1)
►
Απριλίου
(1)
►
Μαρτίου
(2)
►
Φεβρουαρίου
(2)
►
Ιανουαρίου
(2)
►
2021
(32)
►
Δεκεμβρίου
(5)
►
Νοεμβρίου
(3)
►
Οκτωβρίου
(1)
►
Σεπτεμβρίου
(2)
►
Αυγούστου
(3)
►
Ιουνίου
(1)
►
Μαΐου
(1)
►
Απριλίου
(5)
►
Μαρτίου
(4)
►
Φεβρουαρίου
(3)
►
Ιανουαρίου
(4)
►
2020
(44)
►
Δεκεμβρίου
(3)
►
Νοεμβρίου
(4)
►
Οκτωβρίου
(4)
►
Σεπτεμβρίου
(2)
►
Αυγούστου
(1)
►
Ιουλίου
(3)
►
Ιουνίου
(2)
►
Μαΐου
(3)
►
Απριλίου
(5)
►
Μαρτίου
(9)
►
Φεβρουαρίου
(4)
►
Ιανουαρίου
(4)
►
2019
(49)
►
Δεκεμβρίου
(2)
►
Νοεμβρίου
(2)
►
Οκτωβρίου
(5)
►
Σεπτεμβρίου
(1)
►
Αυγούστου
(4)
►
Ιουλίου
(7)
►
Ιουνίου
(6)
►
Μαΐου
(5)
►
Απριλίου
(1)
►
Μαρτίου
(6)
►
Φεβρουαρίου
(5)
►
Ιανουαρίου
(5)
►
2018
(67)
►
Δεκεμβρίου
(5)
►
Νοεμβρίου
(5)
►
Οκτωβρίου
(5)
►
Σεπτεμβρίου
(6)
►
Αυγούστου
(3)
►
Ιουλίου
(4)
►
Ιουνίου
(5)
►
Μαΐου
(3)
►
Απριλίου
(7)
►
Μαρτίου
(9)
►
Φεβρουαρίου
(7)
►
Ιανουαρίου
(8)
►
2017
(69)
►
Δεκεμβρίου
(6)
►
Νοεμβρίου
(6)
►
Οκτωβρίου
(7)
►
Σεπτεμβρίου
(7)
►
Αυγούστου
(5)
►
Ιουλίου
(6)
►
Ιουνίου
(6)
►
Μαΐου
(4)
►
Απριλίου
(5)
►
Μαρτίου
(5)
►
Φεβρουαρίου
(5)
►
Ιανουαρίου
(7)
►
2016
(76)
►
Δεκεμβρίου
(6)
►
Νοεμβρίου
(6)
►
Οκτωβρίου
(8)
►
Σεπτεμβρίου
(6)
►
Αυγούστου
(5)
►
Ιουλίου
(6)
►
Ιουνίου
(7)
►
Μαΐου
(6)
►
Απριλίου
(7)
►
Μαρτίου
(5)
►
Φεβρουαρίου
(8)
►
Ιανουαρίου
(6)
►
2015
(53)
►
Δεκεμβρίου
(6)
►
Νοεμβρίου
(2)
►
Οκτωβρίου
(6)
►
Σεπτεμβρίου
(4)
►
Αυγούστου
(1)
►
Ιουλίου
(2)
►
Ιουνίου
(5)
►
Μαΐου
(4)
►
Απριλίου
(6)
►
Μαρτίου
(5)
►
Φεβρουαρίου
(6)
►
Ιανουαρίου
(6)
►
2014
(66)
►
Δεκεμβρίου
(7)
►
Νοεμβρίου
(6)
►
Οκτωβρίου
(5)
►
Σεπτεμβρίου
(5)
►
Αυγούστου
(4)
►
Ιουλίου
(4)
►
Ιουνίου
(4)
►
Μαΐου
(6)
►
Απριλίου
(7)
►
Μαρτίου
(8)
►
Φεβρουαρίου
(4)
►
Ιανουαρίου
(6)
►
2013
(69)
►
Δεκεμβρίου
(8)
►
Νοεμβρίου
(7)
►
Οκτωβρίου
(6)
►
Σεπτεμβρίου
(4)
►
Αυγούστου
(2)
►
Ιουλίου
(3)
►
Ιουνίου
(7)
►
Μαΐου
(6)
►
Απριλίου
(8)
►
Μαρτίου
(7)
►
Φεβρουαρίου
(5)
►
Ιανουαρίου
(6)
►
2012
(65)
►
Δεκεμβρίου
(6)
►
Νοεμβρίου
(6)
►
Οκτωβρίου
(5)
►
Σεπτεμβρίου
(7)
►
Αυγούστου
(3)
►
Ιουλίου
(4)
►
Ιουνίου
(6)
►
Μαΐου
(6)
►
Απριλίου
(6)
►
Μαρτίου
(6)
►
Φεβρουαρίου
(4)
►
Ιανουαρίου
(6)
►
2011
(54)
►
Δεκεμβρίου
(6)
►
Νοεμβρίου
(5)
►
Οκτωβρίου
(4)
►
Σεπτεμβρίου
(4)
►
Αυγούστου
(4)
►
Ιουλίου
(5)
►
Ιουνίου
(4)
►
Μαΐου
(4)
►
Απριλίου
(5)
►
Μαρτίου
(5)
►
Φεβρουαρίου
(4)
►
Ιανουαρίου
(4)
▼
2010
(54)
►
Δεκεμβρίου
(5)
►
Νοεμβρίου
(3)
►
Οκτωβρίου
(6)
►
Σεπτεμβρίου
(2)
►
Αυγούστου
(5)
►
Ιουλίου
(4)
►
Ιουνίου
(4)
►
Μαΐου
(5)
►
Απριλίου
(5)
►
Μαρτίου
(5)
►
Φεβρουαρίου
(5)
▼
Ιανουαρίου
(5)
Lada for ever
Common Rail
Συμβατότητα υγρών φρένων
Μπροστινή κίνηση
Κωδικός P0125
►
2009
(39)
►
Δεκεμβρίου
(2)
►
Νοεμβρίου
(5)
►
Οκτωβρίου
(5)
►
Σεπτεμβρίου
(2)
►
Αυγούστου
(4)
►
Ιουνίου
(2)
►
Μαΐου
(4)
►
Απριλίου
(4)
►
Μαρτίου
(5)
►
Φεβρουαρίου
(3)
►
Ιανουαρίου
(3)
►
2008
(7)
►
Δεκεμβρίου
(2)
►
Νοεμβρίου
(5)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου