Ανάλογα με την εταιρεία η χρησιμοποιούμενη ορολογία διαφέρει.
Η Alfa Romeo χρησιμοποιεί την ορολογία Double – CVVT.
Η BMW χρησιμοποιεί την ορολογία Double VANOS.
Το γκρουπ PSA (Peugeot – Citroën) χρησιμοποιεί την ορολογία CVVT.
Η Chrysler χρησιμοποιεί την ορολογία dual Variable Valve Timing (dual VVT).
Η Daihatsu χρησιμοποιεί την ορολογία Dynamic variable valve timing (DVVT)
Η Ford χρησιμοποιεί την ορολογία Variable valve timing (VVT)
Η General Motors χρησιμοποιεί την ορολογία Variable valve timing (VVT).
Η Kia χρησιμοποιεί την ορολογία Continuous variable valve timing (CVVT)
Η Honda χρησιμοποιεί την ορολογία i-VTEC.
Η Hyundai χρησιμοποιεί την ορολογία Continuous variable valve timing (CVVT).
Η Mazda χρησιμοποιεί την ορολογία S-VT.
Η Mitsubishi χρησιμοποιεί την ορολογία MIVEC.
Η MG Rover χρησιμοποιεί την ορολογία Variable Valve Control (VVC).
Η Nissan χρησιμοποιεί την ορολογία Continuous Variable Valve Timing Control System (CVTCS).
Η Porsche χρησιμοποιεί την ορολογία VarioCam και VarioCam Plus.
Η Toyota χρησιμοποιεί την ορολογία Variable Valve Timing with intelligence (VVT-i).
Η Volvo χρησιμοποιεί την ορολογία Continuous variable valve timing (CVVT)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου