Σάββατο 7 Αυγούστου 2010

CVVT

Σήμερα οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοπούν συστήματα μεταβλητού χρονισμού του ή των εκκεντροφόρων.

Ανάλογα με την εταιρεία η χρησιμοποιούμενη ορολογία διαφέρει.

Η Alfa Romeo χρησιμοποιεί την ορολογία DoubleCVVT.

Η BMW χρησιμοποιεί την ορολογία Double VANOS.
Το γκρουπ PSA (PeugeotCitroën) χρησιμοποιεί την ορολογία CVVT.
Η Chrysler χρησιμοποιεί την ορολογία dual Variable Valve Timing (dual VVT).

Η Daihatsu χρησιμοποιεί την ορολογία Dynamic variable valve timing (DVVT)
Η Ford χρησιμοποιεί την ορολογία Variable valve timing (VVT)
Η General Motors χρησιμοποιεί την ορολογία Variable valve timing (VVT).

Η Kia χρησιμοποιεί την ορολογία Continuous variable valve timing (CVVT)
Η Honda χρησιμοποιεί την ορολογία i-VTEC.

Η Hyundai χρησιμοποιεί την ορολογία Continuous variable valve timing (CVVT).

Η Mazda χρησιμοποιεί την ορολογία S-VT.

Η Mitsubishi χρησιμοποιεί την ορολογία MIVEC.

Η MG Rover χρησιμοποιεί την ορολογία Variable Valve Control (VVC).
Η Nissan χρησιμοποιεί την ορολογία Continuous Variable Valve Timing Control System (CVTCS).

Η Porsche χρησιμοποιεί την ορολογία VarioCam και VarioCam Plus.
Η Toyota χρησιμοποιεί την ορολογία Variable Valve Timing with intelligence (VVT-i).

Η Volvo χρησιμοποιεί την ορολογία Continuous variable valve timing (CVVT)

Δεν υπάρχουν σχόλια: