Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Mazda i-stop


Όταν ο οδηγός σταματά σε ένα φανάρι ή διασταύρωση, ο κινητήρας του αυτοκινήτου σβύνει αυτόματα και ξεκινά πάλι όταν ο οδηγός θέλει να κινηθεί. Αυτό το start-stop σύστημα αποτρέπει ρελαντί του κινητήρα.
Γενικά, τα συστήματα αποτροπής του ρελαντί χρησιμοποιούν τη μίζα για την επανεκκίνηση του κινητήρα. Αντίθετα, το σύστημα i-stop, χρησιμοποιεί μια «μέθοδο εκκίνησης της καύσης " για να επανεκκινήσει τον κινητήρα. Εγχέει καύσιμο απ ' ευθείας σε έναν κύλινδρο του σταματημένου κινητήρα και το αναφλέγει, ωθώντας το έμβολο προς τα κάτω. Επειδή η μέθοδος εκκίνησης καύσης απαιτεί τα έμβολα να λάβουν την κατάλληλη θέση, όταν ο κινητήρας έχει σταματήσει, το σύστημα αυτό απαιτεί τεχνολογία που να μπορεί να ανιχνεύει με ακρίβεια και να ελέγχει τις θέσεις εμβόλων.
Η μίζα υποβοηθεί την επανεκκίνηση του κινητήρα, αλλά επειδή η επανεκκίνηση γίνεται κυρίως με ισχύ καύσης απαιτεί λιγότερο χρόνο και μειώνει την κατανάλωση ισχύος.
Αυτή η μοναδική τεχνολογία, η οποία επιτυγχάνει επανεκκίνηση του κινητήρα σε χρόνο 0,35 δευτερόλεπτα, τον καλύτερο στην κατηγορία του.
Λόγω της άμεσης επανεκκίνησης, το σύστημα αυτό δεν προκαλεί αίσθηση ή ενόχληση στον οδηγό, προτέρημα που είναι ζωτικής σημασίας σε καταστάσεις όπως η στροφή σε απέναντι ρεύμα κυκλοφορίας στα φανάρια.
Το i-stop σύστημα δεν απαιτεί καμία πρόσθετη εργασία από τον οδηγό, και επιτυγχάνει περίπου 10-15% βελτίωση στην οικονομία καυσίμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: