Με τον όρο FIPG εννοούμε Form in Place Gasket, δηλαδή φλάντζα σε υγρή μορφή και έτσι πάνε περίπατο οι φλάντζες από φελό ή βελανιδόχαρτο. Μετά τα συνεργεία άρχισε και η αυτοκινητοβιομηχανία την εκτεταμένη χρήση της.
Εφαρμόζοντας FIPG σε υγρή μορφή επάνω στην επιοφάνεια συναρμογής ενός καπακιού σχηματίζεται η φλάντζα που στεγανοποιεί τα δύο εξαρτήματα. 1 ώρα μετά η κόλλα έχει στεγνώσει και μπορεί να δεχθεί λάδι. 24 ώρες μετά η φλάντζα έχει αποκτήσει πλήρη ισχύ.
Εκτός του ότι δεν χρειάζεται να υπάρχει φλάντζα σαν ανταλλακτικό, τα πλεονεκτήματα από την μέθοδο αυτή ειναι αρκετά:
1/ ταχύτητα στην παραγωγή.
2/ καλύτερη αντοχή στην διαφορετική θερμική διαστολή δύο εξαρτημάτων από διαφορετικό υλικό.
3/ περιορίζεται ο κίνδυνος γιά shimmering (= βιμπράρισμα ανάμεσα σε δύο εξαρτήματα).
4/ ευκολία στην επόμενη επισκευή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου