Ο έλεγχος αυτός γίνεται να εντοπίσουμε τυχόν ελαττωματικές ηλεκτρικές συνδέσεις ή προβλήματα με τα καλώδια.
Η διαδικασία έχει ως εξής:
Συνδέουμε το (+) του βολτομέτρου στην έξοδο της γεννήτριας, στο Β+, και το (-) στον θετικό πόλο της μπαταρίας.
Λειτουργούμε τον κινητήρα στις 1500 με 2000 σαλ και ανοίγουμε όσα ηλεκτρικά φορτία μπορούμε (φώτα, ανεμιστήρες, κλπ).
Η ένδειξη δεν πρέπει να ξεπερνά τα 0,7ν.
Στην συνέχεια κάνουμε το ίδιο και για την καλωδίωση γείωσης της γεννήτριας.
Συνδέουμε το (+) του βολτομέτρου στο κέλυφος της γεννήτριας και το (-) του βολτομέτρου στον αρνητικό πόλο της μπαταρίας.
Η ένδειξη δεν πρέπει να ξεπερνά τα 0,2ν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου