Υπάρχουν αρκετοί πιθανοί λόγοι για τους οποίους ένας κινητήρας μπορεί να υπερθερμανθεί.
Οι σημαντικότεροι από αυτούς είναι:
· Χαμηλή Στάθμη Ψυκτικού
· Ελαττωματικός Θερμοστάτης
· Βλάβη Αντλίας Νερού
· Μπλοκάρισμα Ψυγείου
· Μη λειτουργικός Ανεμιστήρας Ψυγείου
· Ελαττωματικό Καπάκι Ψυγείου
· Ανεπαρκής Στάθμη Λαδιού Κινητήρα
· Καμένη Φλάντζα Κεφαλής
Αν και κάπως σπάνιο, σε σχέση με μια σειρά από άλλες πιθανές αιτίες σε αυτήν τη λίστα, μια καμένη φλάντζα κεφαλής ή φλάντζα εισαγωγής μπορεί επίσης να χρησιμεύσει ως καταλύτης για την υπερθέρμανση του κινητήρα.
Μια βλάβη σε οποιοδήποτε σημείο μπορεί να οδηγήσει σε κατανάλωση ψυκτικού ή, στην περίπτωση μιας ελαττωματικής φλάντζας κεφαλής, ακόμη και σε ανάμειξη ψυκτικού και λαδιού κινητήρα. Και τα δύο σενάρια παρουσιάζουν λόγο ανησυχίας, όσον αφορά την απόδοση του συστήματος ψύξης.
Ο εντοπισμός της βασικής αιτίας της υπερθέρμανσης του κινητήρα συχνά αποδεικνύεται μια διαδικασία πολλαπλών βημάτων, που περιλαμβάνει διεξοδική διάγνωση και προσοχή στις λεπτομέρειες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου