Η κωδικοποίηση στα μπουζί της AC-Delco διαφέρει ανάλογα με τον προορισμό της αγοράς. Έτσι:
Παράδειγμα αμερικανικής αγοράς:
C FR
4 2 C
XL SX
C
|
FR
|
4
|
2
|
C
|
XL
|
SX
|
πρόθεμα
|
σπείρωμα
|
Θερμική αγωγιμότητα
|
|
|||
Β = κανονικό διάκενο
C = ηλεκτρόδιο
χαλκού
F = λεπτό
σπείρωμα
Μ = για ναυτικό κινητήρα
R = με
αντίσταση
S = για σπορ
αυτοκίνητο
V = με
επιφανειακό διάκενο
|
2 = ½’’
4 = 14mm
5 = ½’’
6 = ¾’’
7 = 7/8’’
8 = 18mm
10 = 10mm
12 = 12mm
|
Ψυχρό
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Θερμό
|
A=περιμετρικό
διάκενο
C=ηλεκτρόδιο
χαλκού Φ2,85mm
E=προεκτεταμένου
τύπου
F=μήκος
σπειρώματος ½’’
FF=μήκος
σπειρώματος ½’’ με πλήρες σπείρωμα
G=διάκενο
ακίδας
I=ηλεκτρόδιο
ιριδίου
J=με
λιπαντικό σπειρώματος
K=ειδικός
σχεδιασμός
L=βάθος
σπειρώματος ανάλογα με την διάμετρο
LT=κωνική
έδρα
M=ειδικός
σχεδιασμός ηλεκτροδίου
N=μήκος
σπειρώματος 19mm
R=με
αντίσταση
S=προεκτεταμένο
άκρο
T=κωνική έδρα
TS=κωνική
έδρα με προεκτεταμένο άκρο
X=μεγάλο
διάκενο
XL=μήκος
σπειρώματος 19mm με
πλήρες σπείρωμα
Y=τριάκιδο
Z=ειδικό
διάκενο
5=διάκενο .050’’
6=διάκενο .060’’
8=διάκενο .080’’
100=ιριδίου
600=με αντίσταση
800=με δύο ηλεκτρόδια πλατίνας
|
Παράδειγμα ευρωπαικής σειράς:
R 6 602
R
|
6
|
602
|
πρόθεμα
|
Θερμική αγωγιμότητα
|
|
Ν = νικελίου
R= με
αντίσταση
|
Ψυχρό
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Θερμό
|
500-599 χωρίς αντίσταση
600-699 για αυτοκίνητο με αντίσταση
700-799 ηλεκτρόδιο νικελίου
800-899 ηλεκτρόδιο νικελίου με πλατίνα
900-999 ηλεκτρόδιο νικελίου με άκρο πλατίνας
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου