Γιά να πάρει ένα αυτοκίνητο κάρτα καυσαερίων πρέπει οι εκπεμπόμενοι ρύποι να μην ξεπερνούν αυτούς των παρακάτω πινάκων:
Αυτοκίνητα χωρίς καταλύτη με έκδοση πρώτης άδειας κυκλοφορίας πριν την 1/10/86
Μετρούμενο αέριο | Στο ρελαντί | Στις 2500 - 3000 σαλ |
Μονοξείδιο του άνθρακα (CO) | λιγότερο από 4,5 % | λιγότερο από 4% |
Υδρογονάνθρακες (HC) | λιγότερο από 800 ppm | λιγότερο από 700 ppm |
Αυτοκίνητα χωρίς καταλύτη με έκδοση πρώτης άδειας κυκλοφορίας μετά την 1/10/86
Μετρούμενο αέριο | Στο ρελαντί | Στις 2500 - 3000 σαλ |
Μονοξείδιο του άνθρακα (CO) | λιγότερο από 3,5 % | λιγότερο από 3% |
Υδρογονάνθρακες (HC) | λιγότερο από 500 ppm | λιγότερο από 400 ppm |
Αυτοκίνητα με οξειδωτικό ή μη ρυθμιζόμενο τριοδικό καταλύτη
Μετρούμενο αέριο | Στο ρελαντί | Στις 2500 - 3000 σαλ |
Μονοξείδιο του άνθρακα (CO) | λιγότερο από 1,2 % | λιγότερο από 1% |
Υδρογονάνθρακες (HC) | λιγότερο από 220 ppm | λιγότερο από 200 ppm |
Αυτοκίνητα με ρυθμιζόμενο τριοδικό καταλύτη
Μετρούμενο αέριο ή υπολογιζόμενος λόγος | Στο ρελαντί | Στις 2500 - 3000 σαλ |
Μονοξείδιο του άνθρακα (CO) | λιγότερο από 0,5 % | λιγότερο από 0,3% |
Υδρογονάνθρακες (HC) | λιγότερο από 120 ppm | λιγότερο από 100 ppm |
Λόγος “λ” | μεταξύ 0,97 και 1.03 | μεταξύ 0,97 και 1.03 |
Τα αυτοκίνητα με κινητήρα φτωχού μίγματος (με καταλύτη οξιδίων του Βαρίου) δεν μετρώνται στο ρελαντί αλλά μόνο σε 3000 – 3500 σ.α.λ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου