Με μείωση κατά 17,5% έκλλεισε η αγορά αυτοκινήτων στην χώρα μας, με 220.548 πωλήσεις συνολικά γιά το 2009.
Όχι άσχημα αν υπολογίσει κανείς τα αντίστοιχα ποσοστά των υπολοίπων μεσογειακών χωρών: -17,9 η Ισπανία, -24,6 η Πορτογαλία. Και πλησιάζοντας στα βαλκάνια οι μειώσεις είναι ακόμη χειρότερες: -49,3 η Βουλγαρία, - 59,4 η Ρουμανία.
Στις; φτωχοτερες χώρες της Ευρώπης τα πράγματα ακόμη χειρότερα: -77,6 η Ισλανδία, -62,1 η Ιρλανδία, -80,5 η Λεττονία.
Από την άλλη μεριά οι Γερμανοί εμφανίζουν την μεγαλύτερη αύξηση στην αφορά τους κατά 23,4%.
Μιλώντας πάντα γιά την ελληνική αγορά οι εταιρείες με τα ακριβά αυτοκίνητα εμφανίζουν την μεγαλυτερη πτώση πωλήσεων, με την Chrysler να εμφανίζει μείωση -41,4%, ενώ οι εταιρείες με τα φτηνά αυτποκίνητα δεν φαίνεται να επιρρεάστηκαν από την κρίση. Ενδεικτικά η Hyundai παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 32,3%.
Εάν υπολογίσεικανείς πως την τελευταία πενταετία οι πωλήσεις τωνααυτοκινήτων μειώνονται σταθερά κάθε χρόνο, η κρίση δεν πρέπει να ακούμπησε την αγορά των αυτοκινήτων στην Ελλάδα παρά τα όσα ακούγονται.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου