Με δημιουργική λογιστική αντιμετωπίζουν οι ευρωπαίοι (διάβαζε γερμανοί) την προσπάθεια γιά περιορισμό του CO2.
Ναι μεν η ευρωπαική νομοθεσία απαιτεί από τους κατασκευαστές αυτοκινητα με λιγότερη εκπομπή CO2 δηλαδή λιγότερη κατανάλωση καυσίμου, αλλά από την άλλη αφήνει και παράθυρα που ευνοούν την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.
Η εξίσωστη γιά τον υπολογισμό της ρύπανσης είναι:
μέγιστο CO2 = 130 gr /km + (0,0547 X (M - Mo)), όπου
130 gr/km είναι ο στόχος γιά κατανάλωση
ο συντελεστής 0,0457 εκφράζει την επίδραση του βάρους στην κατανάλωση και τους ρύπους κατ επέκταση, όπου 0,0457 είναι gr/km/kg.
Μ το βάρος του κενού οχήματος, και
Μο ο μέσος όρος του βάρους των ευρωπαικών αυτοκινήτων, 1372 kg παρακαλώ.
Έτσι το όρι των 130 gr προσαρμόστηκε στις απιτήσεις της κ. Μερκελ. Ο κ. Μπερλουσκόνι (ο αδηκημένος της υπόθεσης είναι η Fiat) έχει άλλα ενδιαφέροντα.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου