Όταν μία μηχανή δεν λειτουργεί σωστά στο ρελαντί, κρατά ψηλά στροφές, σβήνει ή δεν επιταχύνει, πολλά μπορεί να συμβαίνουν. Μία από τις εκδοχές είναι και η διαρροή αέρα στην πολλαπλή εισαγωγής.
Η διάγνωση δεν είναι καθόλου εύκκολη υπόθεση και συνήθως είναι αρκετά χρονοβόρα.
Ένας εύκολος και γρήγορος τρόπος που μας οδηγεί να ψάξουμε γιά διαρροή είναι ο παρακάτω:
Από το διαγνωστικό μηχάνημα διαβάζουμε την παράμετρο STFTkai LTFT. Υψηλές τιμές σε αυτές τις παραμέτρους δείχνουν ότι υπάρχει πρόβλημα, παρά το γεγονός ότι μπορεί να μην έχει καταγραφεί κωδικός βλάβης. Πατώντας το γκάζι, ώστε η μηχανή να λειτουργεί στις 1500 με 2000 σαλ παρατηρούμε ξάνά την παράμετρο STFT. Εάν η μέτρηση μειωθεί σημαντικά είναι ένξειξη διαρροής.
Εάν παραμείνει σε υψηλή τιμή και το μίγμα είναι φτωχό, ξεκινήστε να ψάξετε αντλία, φίλτρο, μπεκ, ρυθμιστή πίεσης.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου