Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

F1 και υποστροφή




























Οι αλλαγές στην φόρμουλα 1 είναι συνεχείς και εμφανείς.
Παρατηρώντας δύο φωτογραφίες εύκολα κανείς αντιλαμβάνεται πόσο άλλαξαν οι απαιτήσεις από τους εμπρός τροχούς των μονοθέσιων κρίνοντας από την διάμετρο των εμπρός ελαστικών.

2 σχόλια:

goofy είπε...

Η υποστροφή δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι μηχανικοί της f1 καθώς πρωταρχικός τους σκοπός είναι να πετύχουν το βέλτιστο συνδυασμό αεροδυναμικής και αρνητικής άντωσης από τις υπερμεγέθεις αεροτομές που τοποθέτησαν οι ίδιοι για να μειώσουν την ανεπιθύμητη υποστροφή! Γρίφος...

goofy είπε...

H υποστροφή δεν είναι το μόνο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι μηχανικοί της F1 καθώς η πραγματική δυσκολία βρίσκεται στην προσπάθειά τους να πετύχουν το βέλτιστο συνδυασμό αεροδυναμικής και αρνητικής άντωσης κουβαλώντας τις τεράστιες αεροδυναμικές φτερούγες που σχεδίασαν οι ίδιοι για να τιθασεύσουν την ανεπιθύμητη υποστροφή! Γρίφος για δυνατούς λύτες!!