Το σωστό διάκενο στα μπουζί είναι σημαντικό θέμα στην σωστή λειτουργία του κάθε βενζινοκινητήρα.
Ο μηχανικός πάντα ρυθμίζει το διάκενο σύμφωνα με τα δεδομένα του κατασκευαστή.
Τι γίνεται όμως, όταν έχουμε παρέμβει σε ένα κινητήρα; Τώρα τα δεδομένα του κατασκευαστή δεν ισχύουν.
Ο εμπειρικός κανόνας λέει:
Γιά συμπίεση μέχρι 10:1 το διάκενο πρέπει να είναι μεταξύ 1,00 και 1,10.
Γιά συμπίεση μεταξύ 10:1 και 13:1 το διάκενο πρέπει να είναι μεταξύ 0,80 και 1,00.
Γιά συμπίεση πάνω από 13:1 το διάκενο πρέπει να είναι μεταξύ 0,60 και 0,80.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου