Οι κανονισμοί της F1 γιά το 2014 προβλέπουν εκτεταμένη χρήση της υβριδικής τεχνολογίας. Η ανάκτηση ενέργειας μέσα από τα φρένα δεν μπορεί να αποτελεί εξαίρεση.
Έτσι, όταν ο οδηγός πατά το πεντάλ του φρένου, τα μεν μπροστινάφρένα θα φρενάρουν κανονικά, όπως φρέναραν. Η ροπή πέδησης των πίσω φρένων θα εξαρτάται από μία ηλεκτρονική μονάδα.
Οι κατασκευαστές εξαρτημάτων φρένων (AP, Brembo, Akemono), ανταγωνίζονται ποιός θα παρουσιάσει πρώτος αξιόπιστες λύσεις γιά την καινούργια τεχνλογ΄θια.
Η χαρτογράφιση της ηλεκτρονική μονάδας των φρένων θα παίξει σημαντικό ρόλο στην απόδοση των ομάδων γιά την χρονιά που έρχεται.
Τελικά το μόνο που έμεινε σε μία Formula 1 να ελέγχεται από τον οδηγό - πιλότο, είναι το τιμόνι.
Σύντομα θα περάσει και αυτό κάτω από τον έλεγχο των εξελιγμένων ηλεκτρονικών και δεν αποκλείεται αντί γιά αυτοκίνητο να χρησιμοποιό
υνται στο πρωτάθλημα . . . εξομοιωτές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου