Η μπροστινή κίνηση - η διάταξη μετάδοσης όπου κινητήριοι τροχοί είναι οι εμπρός εμφανίζεται γιά πρώτη φορά στα 1895 από τους Αυστριακούς Graf & Stift σε ένα 'voiturette' με μονοκύλινδρο κινητήρα DeDion-Bouton.
Η Miller 122 το 1925 (εικόνα) τρέχει στην Ινδιανάπολη με μπροστινή κίνηση.
Το πρώτο μπροστοκίνητο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής είναι το αμερικάνικο Cord L-29 του 1929.
Η διάταξη αυτή αμέσως μετά χρησιμοποιείται από τους γερμανούς: DKW F1 (19310, aDLER (1932), aUDI (1933).
Η μπροστινή κίνηση καθιερώνεται με το μοντέλο Traction Avant της Citroen που κυκλοφορεί το 1934.
Τελευταία σημαντική καινοτομία στην μπροστινή κίνηση, έρχεται με το BLMC Mini(1959), όπου ο κινητήρας τοποθετείται εγκάρσια πάνω στον μπροστινό άξονα, αν και η ιδέα αυτήπαρουσιάστηκε γιά πρώτη φορά στο Lloyd 650 με δίχρονο δικύλιλνδρο κινητήρα το 1946.
Σήμερα η πελιοψηφία των οικογενειακών αυτοκινήτων ακολουθεί την ιδέα του Αλέξανδρου Ισιγώνη, σχεδιαστή του Μιηι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου