Ο έλεγχος γιά φραγμένη εξάτμιση, γίνεται μετρώντας την αντίθλιψη.
Φυσιολογική τιμή θεωρείται κάτι κοντά στο 1,5 psi στο ρελαντί. Στις 3.000 σαλ διπλασιάζεται.
Σε ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα μπορούμε να ελέγξουμε και με υποπιεσόμετρο. Το συνδέουμε στην πολλαπλή εισαγωγής, και αυξάνουμε στροφές. Η φραγμένη εξάτμιση, θα έχει σαν αποτέλεσμα απότομη πτώση της υποπίεσης.
Εύκολος λειτουργικός έλεγχος γίνεται ξεβιδώνοντας τον αισθητήρα λάμδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου