Η στεγανότητα του κυλίνδρου μπορεί να χαθεί από αστοχία της
φλάντζας, ή από ρωγμή της κυλινδροκεφαλής. Αυτό μπορεί να προκαλέσει διαρροή
νερού προς τον κύλινδρο, ή τους αγωγούς λαδιού, διαρροή καυσαερίων ή μίγματος κατά
τους χρόνους συμπίεσης ή εκτόνωσης. Τα συμπτώματα μπορεί να είναι η σαπωνοποίηση
των λαδιών ή υπερθέρμανση του κινητήρα.
Συχνά, μία ρωγμή εκδηλώνεται μόνο όταν ο κινητήρας είναι
ζεστός. Μπορούμε να κάνουμε έλεγχο για ρωγμές στην κυλινδροκεφαλή, χωρίς να λύσουμε
τον κινητήρα.
Με τον κινητήρα ζεστό και σε λειτουργία, σβήνουμε τον
κινητήρα και τον γυρίζουμε με το χέρι. Εάν αυτό είναι δύσκολο μπορούμε να
χρησιμοποιήσουμε την μίζα. Παρατηρούμε εάν εμφανίζονται φουσκάλες στο νερό του
ψυγείου. Παρατηρούμε ποιος κύλινδρος βρίσκεται σε συμπίεση την στιγμή που εμφανίζονται.
Εάν οι ρωγμές είναι μικρές μπορούμε να τις επισκευάσουμε
με σκούργιασμα, το οποίο προκαλούμε με οξειδωτικά μίγματα. Γεμίζουμε τον κύλινδρο
με ένα τέτοιο μίγμα και το αφήνουμε 1 με 2 εικοσιτετράωρα. Ξεπλένουμε με καθαρό
νερό και συχνά η ρωγμή σφραγίζεται.
Μεγάλες ρωγμές μπορούν να επισκευαστούν με γέμισμα με ηλεκτροσυγκόληση
και εν συνεχεία, τρόχισμα.
Με την κυλινδροκεφαλή στον πάγκο, μπορούμε να εντοπίσουμε
οπτικά τυχόν ρωγμές με χρήση ειδικού σπρέυ.
Επίσης αποτελεσματική είναι και μέθοδος κατά την οποία
πρεσσάρουμε νερό στους αγωγούς της κυλινδροκεφαλής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου