Ο κωδικός Ρ0300 αντιπροσωπεύει ρετάρισμα κινητήρα.
Οι κωδικοί Ρ0301 – 2 – 3 – 4 αντιπροσωπεύουν τον αριθμό του κυλίνδρου που
εμφανίζεται το ρετάρισμα.
Το ρετάρισμα του κινητήρα προκαλεί υψηλές
συγκεντρώσεις υδρογονανθράκων (HC). Αυτό μπορεί να προκαλέσει αυξημένα επίπεδα εκπομπών
καυσαερίων, όπως μπορεί επίσης να
προκαλέσει αύξηση της θερμοκρασίας του τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα (TWC), και
καταστροφή του.
Για την ανίχνευση του ρεταρίσματος η ηλεκτρονική
μονάδα ελέγχου χρησιμοποιεί τόσο τον αισθητήρα θέσης εκκεντροφόρου (CMP) όσο και
τον αισθητήρα θέσης στροφαλοφόρου (CKP).
Οι πιθανές αιτίες είναι:
Βραχυκύκλωμα στην καλωδίωση του κινητήρα
Κακή επαφή σε φίσες
Συνδέσεις σωλήνων κενού
Σύστημα ανάφλεξης
Μπουζί
Μπεκ
Πίεση καυσίμου
Μετρητής ροής ή μάζας αέρα
Αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού κινητήρα
Πίεση συμπίεσης
Διάκενο βαλβίδων
Χρονισμός βαλβίδων
Ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου
Κύκλωμα EGR
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου