Τα σκασίματα στην εξάτμιση είναι συνήθως το αποτέλεσμα υψηλής
περιεκτικότητας σε οξυγόνο στην εξάτμιση.
Αυτό προκαλεί καύση στον σωλήνα της εξάτμισης που έχει σαν αποτέλεσμα να
ακούγονται σκασίματα – εκρήξεις από την εξάτμιση.
Το οξυγόνο μπορεί να εισέλθει στην εξάτμιση από διαρροές σε οποιοδήποτε σημείο της εξάτμισης ή από το
σύστημα έγχυσης αέρα, αν το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με ένα τέτοιο σύστημα.
Το πρώτο βήμα για τη διάγνωση, όταν εμφανίζονται τέτοια
συμπτώματα, είναι μια προσεκτική οπτική
επιθεώρηση του συστήματος εξάτμισης. Επιθεωρήστε το σύστημα εξάτμισης για
διαρροές. Ελέγξτε το σιλανσιέ, τον καταλυτικό μετατροπέα, και τους σωλήνες για βλάβες ή διαρροές στα σημεία
σύνδεσης. Επιθεωρήστε την πολλαπλή εξαγωγής για ρωγμές. Επιθεωρήστε τη φλάντζα
της πολλαπλής εξαγωγής και τη φλάντζα που συνδέει το σωλήνα της εξάτμισης στην πολλαπλή , όπως επίσης και το σπιράλ για
διαρροές. Εάν το όχημα είναι εξοπλισμένο με σύστημα έγχυσης αέρα θα πρέπει να το
επιθεωρείσεται για σωστή λειτουργία.
Το σύστημα έγχυσης αέρα ψεκάζει αέρα στα καυσαέρια υπό ορισμένες προϋποθέσεις για τη μείωση των
εκπομπών. Εάν αέρας ψεκάζεται στην
πολλαπλή εξαγωγής όταν ο κινητήρας είναι ζεστός κατά την επιβράδυνση, αυτό
μπορεί να οδηγήσει σε σκασίματα. Προσωρινά αποσυνδέσετε το σύστημα έγχυσης αέρα
για να διαπιστώσετε εάν το σύμπτωμα
διορθωθεί. Αυτό μπορεί να γίνει με την αφαίρεση του ιμάντα της αντλίας αέρα ή
τα ταπώνοντας τους εύκαμπτους σωλήνες
που μεταφέρουν τον αέρα. Αν το σύμπτωμα πάψει να υπάρχει, πρέπει να ελέγξεται το
σύστημα ψεκασμού αέρα. Ανατρέξτε στο εγχειρίδιο του κατασκευαστή για πληροφορίες ως προς τον
έλεγχο του συστήματος. Θα πρέπει να ελέγξετε τις ηλεκτροβαλβίδες, όπως επίσης την
στεγανότητα και την σωστή όδευση των σωλήνων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου