Τα σημερινά αυτοκίνητα
διαθέτουν συστήματα ψύξης υπό πίεση.
Αυτό επιτρέπει
ένα ωυκτικό υγρό να απορροφά περισσότερη θερμότητα χωρίς να βράζει και να
διοχετεύει περισσότερη θερμότητα στο ψυγείο.
Μία τυπική τάπα,
κρατά πίεση 15 psi (103 kPa) στο κύκλωμα.
Ως γνωστόν, πίεση
1 psi (6.9 kPa) αυξάνει την
θερμοκρασία βρασμού κατά 3F (1.6 C).
Έτσι με μία
τυπική τάπα, η θερμοοκρασία βρασμού του νερού αυξάνει στους 250 F (121 C).
Εάν η πίεση στο
κύκλωμα ξεπερ’ασει την πίεση που αναγράφεται στην τάπα αυτό ανο΄λιγει και
επιτρέπει στα, ο υγρό υπό πίεση από την περίμετρο να πάει στο δοχείο διαστολής.
Εάν δεν υπάρχει
δοχείο διαστολής, φεύγει στον δρόμο.
καθώς μειώνεται η
θερμοκρασία, πέφτει η πίεση. Η βαλβίδα υποπίεσης ανασηκώνεται και υγρό από το
δοχείο διαστολής επιστρέφει στο κύκλωμα.
Εάν δεν υπάρχει
δοχείο διαστολής, ή το δοχείο είναι άδειο, περνά αέρας στο κύκλωμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου