Στους σύγχρονους κινητήρες στα έμβολα συναντάμε 3 ελατήρια: δύο συμπίεσης και ένα λαδιού.
Το πρώτο ελατήριο συμπίεσης είναι αυτό που τοποθετείται στο επάνω λούκι του εμβόλου και ο κύριος ρόλος του είναι η στεγανοποίηση του θαλάμου καύσης. Επιπλέον φροντίζει να περνά θερμότητα από το έμβολο στο χιτώνιο συμβάλλοντας στην ψύξη του κινητήρα.
Το ελατήριο που τοποθετείται στο δεύτερο λούκι, έχει διπλό ρόλο. Το δεύτερο ελατήριο συμπίεσης βοηθά το πρώτο στην στεγανοποίηση του θαλάμου καύσης και την ψύξη του εμβόλου. Επί πλέον λειτουργεί και σαν ξύστρα λαδιού για την ποσότητα του λαδιού που περνά από το ελατήριο λαδιού (το τρίτο στην σειρά) για την λίπανση των ελατηρίων συμπίεσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου