Το μπουζί, όντας τοποθετημένο στην κορυφή του θαλάμου καύσης, επηρεάζεται από οτιδήποτε συμβαίνει εκεί και μπορεί να αποκαλύψει πολλά για το πώς λειτουργεί ο κινητήρας.
Τα βασικά είδη φθοράς που συναντώνται είναι:
Κανονική κατάσταση
Ο μονωτήρας γύρω από το κεντρικό ηλεκτρόδιο είναι γκρι-λευκό ή γκριζοκίτρινο έως καφέ. Το πλαϊνό ηλεκτρόδιο είναι καθαρό. Αυτό μας λέει ότι οι διαδικασίες καύσης είναι φυσιολογικές.
Καπνισμένο
Ομοιόμορφα επικαλυμμένες επιφάνειες με θαμπές μαύρες εναποθέσεις.
Αιτία: Πλούσιο μίγμα. βρώμικο φίλτρο αέρα. οδήγηση σε μικρές αποστάσεις. Ακατάλληλη θερμική αγωγιμότητα μπουζί.
Λαδωμένο
Μονωτήρας με υγρή ή γυαλιστερή μαύρη επίστρωση.
Αιτία: Περίσσεια λαδιού στον θάλαμο καύσης, πιθανόν λόγω υψηλής στάθμης λαδιού. Το σύστημα εξαερισμού του στροφαλοθαλάμου δεν λειτουργεί σωστά, φθαρμένα ελατήρια ή τσιμουχάκια βαλβίδων.
Μονωτήρας με στάχτη
Μονωτήρας επικαλυμμένος με ανοιχτόχρωμο παχύ κεραμικό μείγμα.
Αιτία: Υπερβολική χρήση πρόσθετων καυσίμων ή λαδιών.
.
Φθαρμένο κεντρικό ηλεκτροδιο
Αιτία: Το μπουζί έχει υπερβεί τη διάρκεια ζωής του. Το διάκενο είναι πολύ μεγάλο. ακατάλληλο μπουζί. Φτωχό μίγμα
Φθαρμένο πλαϊνό ηλεκτρόδιο
Αιτία: Καύσιμο κακής ποιότητας. Προανάφλεξη. υπερβολική χρήση πρόσθετων. Φτωχό μίγμα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου