Ενώ ο έλεγχος της στάθμης του λιπαντικού προβλέπεται να γίνεται τακτικά, ο πλήρης έλεγχος του κυκλώματος λίπανσης γίνεται όποτε πραγματοποιηθεί γενική επισκευή του κινητήρα. Αυτός περιλαμβάνει:
· Έλεγχος σωλήνα αναθυμιάσεων και κυκλώνα
· Έλεγχος αντλίας
· Έλεγχος βαλβίδας ανακούφισης
· Έλεγχος διόδων πρς φίλτρο και κεντρικό αγωγό
· Έλεγχος αγωγών κουζινέτων στροφάλου
· Έλεγχος μπεκ λίπανσης εμβόλων
· Έλεγχος αγωγού προς πιανόλα
· Έλεγχος σωλήνων επιστροφής
· Έλεγχος τσιμουχών.
Γιά τον έλεγχο της αντλίας του λαδιού, πρέπει να αφαιρεθεί το κέρτερ, ώστε να μετρηθεί η ανοχή τους και υπάρχουν δύο τύποι:
· Με γρανάζια, και
· Με ρότορα.
Στην γραναζωτή, η ανοχή μεταξύ δοντιών δεν πρέπει να είναι πάνω από 0,40mm
και μεταξύ δοντιού και κελύφους δεν πρέπει να είναι πάνω από 0,30mm.
Στην αντλία με ρότορα, η ανοχή μεταξύ στροφέα και κελύφους δεν πρέπει να είναι πάνω από 0,20mm,
μεταξύ λοβών δεν πρέπει να είναι πάνω από 0,15mm
και ο αξονικός τζόγος του ρότορα δεν πρέπει να ξεπερνά τα 0, 15mm
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου