Τα υγρά υδραυλικού τιμονιού γενικής χρήσης με βάση ορυκτέλαιο συνήθως είναι κατάλληλα γιά τα περισσότερα ευρωπαϊκά και ιαπωνικά συστήματα που είναι νεότερα του 1990.
Τα περισσότερα από τα σύγχρονα αυτοκίνητα απαιτούν κάποιο είδος συνθετικού υγρού υδραυλικού τιμονιού. Τα υγρά υδραυλικού τιμονιού γενικής χρήσης με βάση συνθετικά είναι συνήθως κατάλληλα για εφαρμογές που έχουν τις ακόλουθες προδιαγραφές OEM:
American Motor Corporation C 4124
BMW 82 11 0 148 132; 83 29 0 429 576; 81 22 1 468 879 & 82 11 1 468 041
Chrysler MS-1872; MS-5931 & MS-9602
Ford M2C138-CJ; ESW-M2C128-C&D; M2C195-A; M2C204-A & M2C33-F
GM/Saginaw PSF 9985010; 9985835 & 89021184
Hyundai/Kia PSF-3; PSF-4 & PSF 00232-19017
Mercedes Benz 236.3; 345.0; 001 989 24 03 10; 001 989 24 03 12 & Q 1 32 0001
Mitsubishi Diamond SP III & PS Fluid
Navistar TMS 6810
Nissan PSF-II
Porsche 000 043 206 56
Saab 93160548; (45) 30 09 800 & 30 32 380
Subaru K0209A0080
Toyota PSF Type EH; P/N 008886-01
Volvo 1161529 & 30741424
VW/Audi TL-52146; G002000; G 004 000 M2; G 004 000 M7 & G 004 000 M8
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου