Ένας από τους σκοπούς του λιπαντικού στον κινη΄ρηα είναι να στεγανοποιεί μεταξύ εμβόλου και χιτωνίου.
γιά τον σκοπό αυτό καίγεται μία ποσότητα λαδιού. Το όριο που η κατανάλωση λαδιού σε ένα σύγχρονο κινητήρα θεωρείτε βλάβη, έχει αυξηθεί πολύ σε σχέση με τους κινη΄τηρες παλαιότερης τεχνολογίας. Οι κατασκευαστές σήμερα προτιμούν να βελτιώσουν την συμπίεση, να αυξήσουν την ιπποδύναμη, να μειώσουν τους εκπεμπόμενους ρύπους με τυατόχρονη μείωση της φθοράς του εμβολοχιτωνίου θυσιάζοντας την αυξημένη κατανάλωση λαδιού.
Η μέγιστη αποδεκτή κατανάλωση είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων. Γιά παράδειγμα:
Η Lycoming γιά τετρακύλινδρους αεροπορκούς κινη΄τηρες δίνει αποδεκτή κατανάλωση
0.006 Χ ΒΗΡ Χ 4 ./. 7.4
σε Qt / h
όπου 1 Qt = 0,946 lt
H VW γιά τον 1,9 TDi σε σταθερή λειτουργία δίνει κατανάλωση 0,05 έως 0,1 Lt / h
H GM δίνει φόριο φυσιολογικής κατανάλγσης 1Qt / 2,000 mi (=3.200 km)
Τονίζοντας ότι η τιμή αυτ΄μπορεί να αυξηθεί χωρίς να υπάρχει βλέβη σε περιπτώσεις όπως:
χρήση λαδιού με μικρότερο ιξώδες
λειτουργία σε υψηλές στροφές ή υψηλή ταχύτητα
ρυμούλκηση τρέιλέρ
ελαττωματική βαλβίδα PCV
ύπαρξη βενζίνης στο λάδιλειτουργία σε υψηλές θερμοκρασίες
φθαρμένα ελατήρια ή χιτώνια
Σάββατο 6 Αυγούστου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου