M:
Μηχανοκίνητα οχήματα σχεδιασμένα και κατασκευασμένα κυρίως για τη μεταφορά
ατόμων και των αποσκευών τους.
M1: Οχήματα M, που περιλαμβάνουν όχι πάνω από οκτώ θέσεις καθημένων επιπλέον της θέσης του οδηγού. Δε διαθέτουν χώρο για όρθιους επιβάτες. Ο αριθμός των θέσεων καθημένων μπορεί να περιοριστεί σε μία (δηλαδή τη θέση οδηγού).
M2: Οχήματα M, που περιλαμβάνουν περισσότερες από οκτώ θέσεις καθημένων επιπλέον της θέσης του οδηγού και έχουν μέγιστη μάζα που δεν υπερβαίνει τους 5 τόνους. Μπορούν να διαθέτουν χώρο για όρθιους επιβάτες επιπλέον των θέσεων καθημένων.
M1: Οχήματα M, που περιλαμβάνουν όχι πάνω από οκτώ θέσεις καθημένων επιπλέον της θέσης του οδηγού. Δε διαθέτουν χώρο για όρθιους επιβάτες. Ο αριθμός των θέσεων καθημένων μπορεί να περιοριστεί σε μία (δηλαδή τη θέση οδηγού).
M2: Οχήματα M, που περιλαμβάνουν περισσότερες από οκτώ θέσεις καθημένων επιπλέον της θέσης του οδηγού και έχουν μέγιστη μάζα που δεν υπερβαίνει τους 5 τόνους. Μπορούν να διαθέτουν χώρο για όρθιους επιβάτες επιπλέον των θέσεων καθημένων.
M3: Οχήματα M, που περιλαμβάνουν
περισσότερες από οκτώ θέσεις καθημένων επιπλέον της θέσης του οδηγού και έχουν
μέγιστη μάζα που υπερβαίνει τους 5 τόνους. Μπορούν να έχουν χώρο για όρθιους
επιβάτες.
Ν: Μηχανοκίνητα οχήματα που έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί κυρίως για τη μεταφορά εμπορευμάτων.
Ν1: Οχήματα N που έχουν μέγιστη μάζα η οποία δεν υπερβαίνει τους 3,5 τόνους.
Ν2: Οχήματα N που έχουν μέγιστη μάζα η οποία υπερβαίνει τους 3,5 τόνους, αλλά δεν υπερβαίνει τους 12 τόνους.
Ν: Μηχανοκίνητα οχήματα που έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί κυρίως για τη μεταφορά εμπορευμάτων.
Ν1: Οχήματα N που έχουν μέγιστη μάζα η οποία δεν υπερβαίνει τους 3,5 τόνους.
Ν2: Οχήματα N που έχουν μέγιστη μάζα η οποία υπερβαίνει τους 3,5 τόνους, αλλά δεν υπερβαίνει τους 12 τόνους.
Ν3: Οχήματα N
που έχουν μέγιστη μάζα η οποία υπερβαίνει τους 12 τόνους.
"Μάζα αναφοράς" είναι η "Μάζα σε τάξη πορείας"+25
Kg, όπου:
"Μάζα σε τάξη πορείας" μηχανοκίνητου οχήματος, είναι η μάζα του με τη
δεξαμενή(-ές) πλήρη(-εις) τουλάχιστον κατά το 90% της χωρητικότητάς της (τους),
συμπεριλαμβανομένης της μάζας του οδηγού, του καυσίμου και των υγρών, στο οποίο
έχει τοποθετηθεί ο βασικός εξοπλισμός σύμφωνα με τις προδιαγραφές του
κατασκευαστή και, εφόσον έχουν τοποθετηθεί, η μάζα του αμαξώματος, του θαλάμου
επιβατών, της ζεύξης και του εφεδρικού τροχού (των εφεδρικών τροχών), καθώς και
των εργαλείων.
Ως "μέγιστη μάζα" νοείται η "τεχνικά αποδεκτή μέγιστη μάζα εμφόρτου
οχήματος".
"Μέγιστη τεχνικώς αποδεκτή μάζα έμφορτου οχήματος" είναι η μέγιστη μάζα οχήματος που καθορίζεται με βάση τα κατασκευαστικά χαρακτηριστικά του και τις επιδόσεις σύμφωνα με το σχεδιασμό του.
"Μέγιστη τεχνικώς αποδεκτή μάζα έμφορτου οχήματος" είναι η μέγιστη μάζα οχήματος που καθορίζεται με βάση τα κατασκευαστικά χαρακτηριστικά του και τις επιδόσεις σύμφωνα με το σχεδιασμό του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου