Ο έλεγχος του αισθητήρα κρουστικής καύσης, μπορεί να γίνει
με παλμογράφο.
Η ρύθμιση της οθόνης θα πρέπει να είναι 50 ms/div και 1 ή 2 v / div.
Η συχνότητα ταλάντωσης όταν συμβαίνει κρουστική καύση είναι της
τάξης των 15 Hz.
Ο έλεγχος μπορεί να γίνει με τον κινητήρα σβηστό και σε
λειτουργία.
Κατά τον έλεγχο με τον κινητήρα σβηστό, αποσυνδέουμε τον αισθητήρα και συνδέουμε στις
επαφές του τους ακροδέκτες του
παλμογράφου.
Με ένα μικρό σφυρί ή κλειδί χτυπάμε τον κορμό του κινητήρα
κοντά στον αισθητήρα.
Αυτός πρέπει να παράγει ένα σήμα, όπως αυτό της εικόνας.
Το ίδιο θα συμβεί και με τον κινητήρα σε λειτουργία. Επιπλέον,
όσο ο κινητήρας λειτουργεί μπορούμε να παραπληροφορήσουμε την μονάδα ελέγχου,
πάλι χτυπώντας με ένα σφυρί, και να δούμε το αβάνς με μεταβάλλεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου