Η φραγμένη εξάτμιση αναγνωρίζεται εύκολα με δύο τρόπους:
- Συνδέοντας ένα υποπιεσόμετρο σε ένα από τα σωληνάκια υποπίεσης, με φραγμένη εξάτμιση, θα παρατηρήσουμε απότομη πρώση της υποπίεσης, με την άνοδο των στροφών.
- Εάν συνδέσουμε ένα μανόμετρο σε κάποια υποδοχή της εξάτμισης, εάν υπάρχει, η αντίθλιψη κατά τα ρελαντί δεν πρέπει να ξεπερνά τα 1,5psi και στις 2.000 με 3.000 στροφές τα 3psi.
Λειτουργικά μπορούμε να διαπιστώσουμε εάν μία εξάτμιση είναι
φραγμένη, αφαιρώντας τον αισθητήρα λάμδα. Εάν τα συμπτώματα αποκατασταθούν, το
πρόβλημα ήταν η απόφραξη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου